Assistent(e) Syndicus H/F/X [Belgium]


 

Als dossierbeheerder beheer je jouw eigen gebouwen:

Je bent in staat jouw dossiers op te volgen van A tot Z:

*Je houdt de administratie nauwkeurig bij: verwerking facturatie en betalingen, aanvraag offertes, opvraging provisies .

$ads={1}

*Het zelfstandig behandelen van je dossiers: het uitvoeren van beslissingen en de opvolging hiervan, de afwerking .

*Het organiseren en voorzitten van de jaarlijkse algemene vergadering: uitnodigingen versturen, notulen verzorgen .

*Het analyseren en opmaken van zakelijke briefwisseling

*Je werkt veel met MS Office.

*Je onderhoudt een nauw contact met de eigenaars van vastgoed en in samenspraak met hen streef je naar constructieve oplossingen:

*Je zorgt voor een professionele opvang van klanten en derden, zowel telefonisch, per mail als op kantoor.

*Het bijwonen en voorzitten van de algemene vergaderingen. Deze vinden meestal 's avonds plaats. Ter compensatie mag je deze overuren flexibel opnemen en geniet je van een hoger bonussysteem en een hogere onkostenvergoeding.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال